Kilka słów o idei Kiehl's Gives

Kiehl’s już od ponad 160 lat aktywnie angażuje się w pracę na rzecz społeczności, w których żyją nasi klienci. Kiehl’s Gives to ogólnoświatowa inicjatywa dobroczynna, która wspiera działania z zakresu trzech kluczowych obszarów – badań dotyczących HIV/AIDS, ochrony środowiska oraz poprawy jakości życia i zdrowia dzieci.

Kiehl’s Gives to ukoronowanie naszych wysiłków na rzecz budowania lepszego świata, to hołd złożony naszym klientom i społeczeństwom, w których działamy.

– Chris Salgardo, Prezes Kiehl’s USA

Misja marki Kiehl’s

Misja Kiehl's głosi, że „każda mała pomoc składa się na poprawę jakości życia wspólnoty, przyczyniając się do lepszego życia zwykłych ludzi”. Aby to osiągnąć, nasze wysiłki koncentrują się głównie na działalności charytatywnej, ukierunkowanej na potrzeby i troski zwykłych ludzi.

Wydarzenia i kampanie

Kiehl’s z dumą prezentuje międzynarodową inicjatywę: "Meet Mr. Bones" ["Poznaj Mr. Bonesa"]. Pierwszy Mr. Bones był prawdziwym ludzkim szkieletem, który Aaron Morse, członek rodziny założycieli Kiehl's, wykorzystywał do prezentowania klientom wpływu produktów marki Kiehl’s na ich dolegliwości. Obecnie Mr. Bones reprezentuje całe dziedzictwo i doświadczenie marki Kiehl's, nasze zaangażowanie w obsługę Klientów, działania edukacyjne oraz sukcesy naukowe.

W kampanii "Meet Mr. Bones" wzięło udział 13 sław: zdobywczyni Nagrody Grammy – piosenkarka Alicia Keys, aktor Zach Galifianakis czy malarz Kenny Scharf. Każda z tych osób miała wolną rękę w stworzeniu własnej wersji Mr. Bonesa.
Dzięki ich wsparciu Kiehl's przekazał łącznie 200 000 dolarów na cele charytatywne podejmowane w ramach idei Kiehl's Gives.