- POLECANE
-
TWARZ
- Nawilżenie
- Serum
- Pielęgnacja przeciwstarzeniowa
- Maseczki
- Oczy
- Oczyszczanie i peelingi
- Toniki i emulsje
- Ukierunkowana pielęgnacja
- Usta
- Ochrona przeciwsłoneczna
- Podstawy zdrowej skóry
- Prezenty
- Skomponuj rytuał pielęgnacyjny
- Pokaż wszystkie
- Rytuały pielęgnacyjne dla mężczyzn
- Rytuały pielęgnacyjne dla kobiet
- Duo nawilżenie i pielęgnacja skóry wokół oczu
- Kiehl's Loves Poland 2020
- WŁOSY
-
CIAŁO
Creme de Corps
Luksusowe, całodzienne nawilżenie. Ububione produkty klientów Kiehl’s od ponad czterech dekad!
KUP TERAZ -
DLA NIEGO
Nourishing Beard
Grooming OilOdżywczy olejek do brody o lekkiej konsystencji, który wygładza i zmiękcza zarost.
KUP TERAZ -
PREZENTY
Prezenty dla wszystkich
Znajdź idealny prezent dla swoich bliskich!
KUP TERAZ - OFERTY
-
O NAS
Odwiedź naszego bloga
Dowiedz się więcej na temat naszych kosmetyków i pielęgnacji skóry.
SPRAWDŹ

Kilka słów o idei Kiehl's Gives
Kiehl’s już od ponad 160 lat aktywnie angażuje się w pracę na rzecz społeczności, w których żyją nasi klienci. Kiehl’s Gives to ogólnoświatowa inicjatywa dobroczynna, która wspiera działania z zakresu trzech kluczowych obszarów – badań dotyczących HIV/AIDS, ochrony środowiska oraz poprawy jakości życia i zdrowia dzieci.
Kiehl’s Gives to ukoronowanie naszych wysiłków na rzecz budowania lepszego świata, to hołd złożony naszym klientom i społeczeństwom, w których działamy.
– Chris Salgardo, Prezes Kiehl’s USA

Misja marki Kiehl’s
Misja Kiehl's głosi, że „każda mała pomoc składa się na poprawę jakości życia wspólnoty, przyczyniając się do lepszego życia zwykłych ludzi”. Aby to osiągnąć, nasze wysiłki koncentrują się głównie na działalności charytatywnej, ukierunkowanej na potrzeby i troski zwykłych ludzi.

Wydarzenia i kampanie
Kiehl’s z dumą prezentuje międzynarodową inicjatywę: "Meet Mr. Bones" ["Poznaj Mr. Bonesa"]. Pierwszy Mr. Bones był prawdziwym ludzkim szkieletem, który Aaron Morse, członek rodziny założycieli Kiehl's, wykorzystywał do prezentowania klientom wpływu produktów marki Kiehl’s na ich dolegliwości. Obecnie Mr. Bones reprezentuje całe dziedzictwo i doświadczenie marki Kiehl's, nasze zaangażowanie w obsługę Klientów, działania edukacyjne oraz sukcesy naukowe.
W kampanii "Meet Mr. Bones" wzięło udział 13 sław: zdobywczyni Nagrody Grammy – piosenkarka Alicia Keys, aktor Zach Galifianakis czy malarz Kenny Scharf. Każda z tych osób miała wolną rękę w stworzeniu własnej wersji Mr. Bonesa.
Dzięki ich wsparciu Kiehl's przekazał łącznie 200 000 dolarów na cele charytatywne podejmowane w ramach idei Kiehl's Gives.
-
-
Oryginalny "Mr. Bones", z którego korzystał w trakcie konsultacji z klientami jeden z członków założycieli marki, Aaaron Morse, wciąż stoi na wystawie naszego flagowego sklepu w East Village na Manhattanie.
-
Trzynastka "panów Bonesów" stworzona przez naszych partnerów została zaprezentowana na pierwszej imprezie z cyklu "Meet Mr. Bones" w GoldBar w Nowym Jorku.
-
Prezes Kiehl's w Stanach Zjednoczonych, Chris Salgardo, w imieniu partnerów akcji "Meet Mr. Bones", prezentuje czek na 200 000$ przekazany na rzecz organizacji wspierających badania nad HIV/AIDS i problemami środowiskowymi oraz instytucji pomagających dzieciom.
-
Artysta Steve Keene i prezes Kiehl's w Stanach Zjednoczonych, Chris Salgardo, na imprezie rozpoczynającej akcję "Meet Mr. Bones" w Nowym Jorku
-
Projektanci mody Jeffrey Costello i Robert Tagliapietra z Costello Tagliapietra Mr. Bonesem, którego stworzyli w ramach akcji "Meet Mr. Bones"
-
Artysta Desi Santiago, zaprojektowany przez niego Mr. Bones oraz Chris Salgardo (Prezes Kiehl's US).
-
Artysta Nathan Sawaya ze swoim Mr.Bonesem inspirowanym klockami Lego
-
Kiss! Kiss! Artystka Olek, Chris Salgardo (Prezes Kiehl's US) i Mr.Bones tym razem zrobiony na szydełku
-
Tats Cru z Chrisem Salgardo (Prezes Kiehl's US) i kolejny autorski Mr.Bones.
-
Chris Salgardo (Prezes Kiehl's US) oraz gwiazda pop-artu, Kenny Schart i Mr.Bones jego autorstwa
DO GÓRY