POZNAJ 170 LAT HISTORII KIEHL’S

Aby uczcić ten specjalny dla nas rok, odbyliśmy podróż w czasie by podkreślić nasze porywające dziedzictwo i ulubione formuły sięgające 1851 roku.

UHONOROWANIE NASZEJ PRZESZŁOŚCI

Zawsze byliśmy dumni z oferowania naszym klientom najlepszych formuł dla skóry i włosów, opracowanych z naturalnych składników przy pomocy najbardziej zaawansowanych technologii. W roku 2021, mamy zaszczyt świętować 170-tą rocznicę tego rodzinnego przedsięwzięcia, które zaczęło się na rogu 13th Street i Third Avenue w nowojorskim East Village.

ODKRYJ NASZĄ HISTORIĘ

PRZEDSTAWIAMY JUBILEUSZOWĄ KOLEKCJĘ KIEHL’S HERITAGE

Zainspirowani naszymi ukochanymi bestsellerami- zarówno tymi aktualnie w sprzedaży, jak i tymi już emerytowanymi formułami, wprowadzamy je na limitowany czas w ekskluzywnej, kolekcjonerskiej odsłonie w szklanych butelkach.

Calendula
Herbal-Extract Toner

Koi i poprawia stan skóry dzięki starannie dobranym płatkom nagietka.

KUP TERAZ

Creamy Eye Treatment
with Avocado

Zapewnia kremowy „przypływ” nawilżenia dla delikatnej skóry wokół oczu.

KUP TERAZ

Ultra Facial Cream

Ulubiony produkt naszych klientów, dający 24-godzinne nawilżenie, nawet podczas ekstremalnych przygód.

KUP TERAZ

Midnight Recovery Concentrate

Zwycięzca ponad 50 nagród beauty na kosmetyk nadający skórze młody wygląd przez noc.

KUP TERAZ

Ciekawostka

Początki klasyków

W roku 1962, apteka Kiehl’s zaczęła wprowadzać na rynek takie śmiałe produkty jak Calendula Herbal-Extract Toner, Blue Astringent Lotion (ukochany przez Andy’ego Warhola), Kiehl’s Lip Balm #1 i Ultra Facial Moisturizer- po dziś dzień wszystkie figurują na liście naszych bestsellerów.

Poznaj Nasze Kultowe Formuły
“W Kiehl’s zawsze byliśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom najlepsze formuły do pielęgnacji skóry i włosów, opracowane w oparciu o wiedzę naukową, zaawansowaną technologię i składniki pochodzenia naturalnego.

W 2021 roku mamy zaszczyt świętować 170 rocznicę powstania marki Kiehl’s. Chcąc uczcić ten wyjątkowy moment zapraszamy naszych klientów do wspólnej celebracji i odkrycjia dwóch limitowanych kolekcji, ukazujących nasze dziedzictwo, ulubione receptury na przestrzeni lat oraz kultowe produkty, doskonale znane również polskim konsumentów.”

– Aneta Dzieńkowska, Retail & Education Manager
Kiehl’s Polska