- POLECANE
-
TWARZ
- Nawilżenie
- Serum
- Pielęgnacja przeciwstarzeniowa
- Maseczki
- Oczy
- Oczyszczanie i peelingi
- Toniki i emulsje
- Ukierunkowana pielęgnacja
- Usta
- Ochrona przeciwsłoneczna
- Podstawy zdrowej skóry
- Prezenty
- Skomponuj rytuał pielęgnacyjny
- Pokaż wszystkie
- Rytuały pielęgnacyjne dla mężczyzn
- Rytuały pielęgnacyjne dla kobiet
- Duo nawilżenie i pielęgnacja skóry wokół oczu
- Kiehl's Loves Poland 2020
- WŁOSY
-
CIAŁO
Creme de Corps
Luksusowe, całodzienne nawilżenie. Ububione produkty klientów Kiehl’s od ponad czterech dekad!
KUP TERAZ -
DLA NIEGO
Nourishing Beard
Grooming OilOdżywczy olejek do brody o lekkiej konsystencji, który wygładza i zmiękcza zarost.
KUP TERAZ -
PREZENTY
Prezenty dla wszystkich
Znajdź idealny prezent dla swoich bliskich!
KUP TERAZ - OFERTY
-
O NAS
Odwiedź naszego bloga
Dowiedz się więcej na temat naszych kosmetyków i pielęgnacji skóry.
SPRAWDŹ
Wymiana i zwroty
Zależy nam na tym, by proces realizacji zamówień był najefektywniejszy. Poniżej znajdziesz informacje na temat procedur.
METODY I KOSZTY DOSTAWY
Zamówienia są wysyłane i doręczane wyłącznie w dni robocze. Oferujemy dostawę przesyłką kurierską. Realizacja dostawy zajmuje od 3 do 7 dni roboczych.
Nie realizujemy dostaw poza terytorium Polski.
Sposób dostawy | Koszty dostawy |
---|---|
Przesyłka kurierska DPD Polska Sp. z o.o. | 13zł |
Koszty dostawy | Schenker Polska - kurier |
13zł |
Koszty dostawy | Schenker Polska - kurier |
13zł |
STATUS ZAMÓWIENIA
Realizujemy zamówienia od poniedziałku do piątku (wyłącznie w dni robocze). Zamówienia złożone do godz. 12 w dzień roboczy powinny być wysłane tego samego dnia.
Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zamówienia, skorzystaj ze strony Schenker, gdzie możesz wpisać otrzymany e-mailem numer trackingowy.
ZMIANY W ZŁOŻONYM ZAMÓWIENIU
Dokonywanie zmian w złożonych zamówieniach nie jest możliwe.
ZGŁASZANIE PROBLEMÓW Z ZAMÓWIENIEM
W przypadku uszkodzonej paczki - prosimy niezwłocznie poinformuj o tym kuriera. Nie odbieraj paczki z widocznymi uszkodzeniami. Prosimy też o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje produktów lub opakowanie produktu jest uszkodzone - skontaktuj się z nami jak najszybciej. Możesz to zrobić od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, lub poprzez formularz kontaktowy na stronie Kiehls.pl.
ZWROTY
Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany naszym produktem możesz dokonać zwrotu - zarejestrowanym klientom oferujemy termin zwrotu wydłużony aż do 28 dni. W przypadku zakupów bez rejestracji - zgodnie z prawem przysługuje Ci 14-dniowy okres zwrotu produktu.
Pamiętaj, że możesz zwrócić wyłącznie produkt zakupiony w sklepie Kiehls.pl. Jest nam bardzo przykro, ale nie możemy obsłużyć zwrotów produktów zakupionych w butiku Kiehls. Również w próby zwrotu lub wymiany produktów zakupionych w sklepiej internetowym - w butiku Kiehl's nie będą realizowane. Pobierz formularz zwrotu.
Zwroty należy kierować na adres:
L’OREAL,
Frogman
ul. Bielska 63a
43-400 Cieszyn
DOSTAWA MIĘDZYNARODOWA
Realizujemy wyłącznie dostawy na terenie Polski.
GWARANCJA KIEHL’S SINCE 1851
Najwyższa jakość obsługi klienta jest dla nas ogromną wartością. Dlatego oferujemy naszym zarejestrowanym klientom wydłużony czas realizacji zwrotów. Oferujemy również konsultacje z naszymi specjalistami w celu właściwego doboru rytuałów pielęgnacyjnych.