Wymiana i zwroty

Zależy nam na tym, by proces realizacji zamówień był najefektywniejszy. Poniżej znajdziesz informacje na temat procedur.

METODY I KOSZTY DOSTAWY

Zamówienia są wysyłane i doręczane wyłącznie w dni robocze. Oferujemy dostawę przesyłką kurierską. Realizacja dostawy zajmuje od 3 do 7 dni roboczych.

Nie realizujemy dostaw poza terytorium Polski.

Sposób dostawy Koszty dostawy
Przesyłka kurierska DPD Polska Sp. z o.o. 13zł
 
 
Koszty dostawy Schenker Polska - kurier
13zł
 
Koszty dostawy Schenker Polska - kurier
13zł

STATUS ZAMÓWIENIA

Realizujemy zamówienia od poniedziałku do piątku (wyłącznie w dni robocze). Zamówienia złożone do godz. 12 w dzień roboczy powinny być wysłane tego samego dnia.

Jeśli chcesz sprawdzić status swojego zamówienia, skorzystaj ze strony Schenker, gdzie możesz wpisać otrzymany e-mailem numer trackingowy.

ZMIANY W ZŁOŻONYM ZAMÓWIENIU

Dokonywanie zmian w złożonych zamówieniach nie jest możliwe.

ZGŁASZANIE PROBLEMÓW Z ZAMÓWIENIEM

W przypadku uszkodzonej paczki - prosimy niezwłocznie poinformuj o tym kuriera. Nie odbieraj paczki z widocznymi uszkodzeniami. Prosimy też o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta. Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje produktów lub opakowanie produktu jest uszkodzone - skontaktuj się z nami jak najszybciej. Możesz to zrobić od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17, lub poprzez formularz kontaktowy na stronie Kiehls.pl.

ZWROTY

Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany naszym produktem możesz dokonać zwrotu - zarejestrowanym klientom oferujemy termin zwrotu wydłużony aż do 28 dni. W przypadku zakupów bez rejestracji - zgodnie z prawem przysługuje Ci 14-dniowy okres zwrotu produktu.

Pamiętaj, że możesz zwrócić wyłącznie produkt zakupiony w sklepie Kiehls.pl. Jest nam bardzo przykro, ale nie możemy obsłużyć zwrotów produktów zakupionych w butiku Kiehls. Również w próby zwrotu lub wymiany produktów zakupionych w sklepiej internetowym - w butiku Kiehl's nie będą realizowane. Pobierz formularz zwrotu.

Zwroty należy kierować na adres:
L’OREAL,
Frogman
ul. Bielska 63a
43-400 Cieszyn

DOSTAWA MIĘDZYNARODOWA

Realizujemy wyłącznie dostawy na terenie Polski.

GWARANCJA KIEHL’S SINCE 1851

Najwyższa jakość obsługi klienta jest dla nas ogromną wartością. Dlatego oferujemy naszym zarejestrowanym klientom wydłużony czas realizacji zwrotów. Oferujemy również konsultacje z naszymi specjalistami w celu właściwego doboru rytuałów pielęgnacyjnych.