Gdzie mogę kupić produkty marki Kiehl's?

Cieszymy się, że interesują Cię produkty marki Kiehl's Since 1851!
Możesz je kupić za pośrednictwem tej strony internetowej, a także w naszym butiku w Centrum Arkadia w Warszawie.
Zapisz się na nasz newsletter a poinformujemy Cię o nowych lokalizacjach.
.

Czy mogę dostać próbki waszych produktów?

Jest nam niezmiernie miło, że interesują Cię nasze produkty!

Kiehls.pl oferuje 3 próbki do każdego zamówienia złożonego przez internet. Zapraszamy także do naszych butików, gdzie czeka na Ciebie darmowa konsultacja dotycząca pielęgnacji skóry, a także próbki preparatów Kiehl's dopasowane do Twoich potrzeb.

Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?

Zamówienia złożone przez naszą stronę internetową są przetwarzane bardzo szybko, dlatego niestety nie możemy zagwarantować Ci anulowania lub zmiany zamówienia. Przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności i zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta.
Paczki dostarczanej przez Schenker Polska lub Paczkomaty InPost należy się spodziewać w ciągu 48 do 72 godzin (obsługa zamówień wyłącznie w dni robocze). Pamiętaj, że potrzebujemy dodatkowego czasu na przygotowanie zamówienia. Jeśli chcesz dokonać zwrotu, odeślij paczkę na adres:

L'Oreal Polska
Schenker Sp. z o.o. Oddział Wrocław
ul. Krzemieniecka 116
54-613 Wrocław


Jeśli masz jeszcze jakieś pytania lub wątpliwości, wyślij nam wiadomość przez formularz kontaktowy dostępny tutaj lub skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 022 250 88 75. Nasze biuro obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17.

Czy wasz sklep internetowy wysyła zamówienia za granicę?

Sklep Kiehls.pl nie wysyła zamówień poza granice naszego kraju.
Zamówienie na produkty możesz złożyć na stronie internetowej w kraju, w którym przebywasz. Na ten moment Kiehl's Since 1851 posiada sklepy internetowe w USA, Kanadzie, Francji, Singapurze, Chinach, Australii, Korei, Tajwanie, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Czechach i innych krajach.
.

Co mogę zrobić, jeśli chcę zresetować swoje hasło?

W celu zmiany hasła, odwiedź stronę logowania (u góry po lewej) i kliknij opcję „Zapomniałeś hasła?”. Wprowadź swój adres e-mail, a my wyślemy Ci hasło hasło tymczasowe.

Sugerujemy, żeby zmienić tymczasowe hasło na wybrane przez siebie hasło przy następnym logowaniu do systemu. Aby to zrobić, kliknij zakładkę Dane osobowe, potwierdź swój adres e-mail, wprowadź nowe hasło, a następnie potwierdź je, klikając „Zaktualizuj profil”.

Jeśli masz jakieś inne pytania lub wątpliwości dotyczące hasła czy adresu e-mail - skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

Jaka jest wasza polityka dotycząca testowania na zwierzętach?

Dziękujemy za zainteresowanie Kiehl's, marką należącą do L'Oréal.

Firma L'Oréal nie testuje na zwierzętach żadnych swoich produktów ani ich składników w żadnym miejscu na świecie. Nie zleca też takich badań innym. Wyjątki mogą wystąpić tylko w przypadku, gdy organy regulacyjne domagają się takich badań ze względów bezpieczeństwa lub z przyczyn regulacyjnych.
Aby dowiedzieć się więcej na ten temat, kliknij tutaj.
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest L’Oréal Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (00-844) przy ul. Grzybowskiej 62. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w L’Oréal Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (00-844) przy ul. Grzybowskiej 62 możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail personal-da@loreal.com. Przetwarzanie danych osobowych będzie się odbywać na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych, którym jest odpowiedzi na kontakt zainicjowany przez wypełnienie i wysłanie formularza kontaktu. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępnianie na rzecz innych podmiotów bez uprzedniej zgody wyrażonej przez Panią/Pana. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnianie podmiotom do tego upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Administrator może w drodze pisemnej umowy powierzyć innemu podmiotowi przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w zakresie i celu niezbędnym dla realizacji usługi. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla świadczenia usługi, nie dłużej niż 3 miesiące od momentu wysłania przez Administratora odpowiedzi na zapytanie. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, wniesienia sprzeciwu. Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie. Skorzystanie przez Panią/Pana z tego prawa pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody. Przysługuje Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla realizacji wskazanych celów.