Składanie zamówień on-line

Aby ułatwić Ci proces składania zamówienia na Kiehls.pl poniżej zamieszczamy wszystkie ważne wskazówki.

Ograniczenie ilości kupowanych produktów

Produkty zamawiane na Kiehls.pl nie mogą być przeznaczone do dalszej odsprzedaży. Dlatego w ramach jednego zamówienia możesz zakupić jedynie 6 sztuk produktu jednego rodzaju, a wartościowo Twoje zamówienie nie może przekroczyć 8tys zł. W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Metody płatności

Operatorem płatności Kiehls.pl jest PayU Polska S.A. W związku z tym możesz wybierać spośród wszystkich metod płatności dostępnych aktualnie w portfolio operatora.

Śledzenie dostawy

Informacje na temat śledzenia swojej przesyłki otrzymasz w momencie podjęcia jej przez firmę kurierską. W zależności od wybranej przez Ciebie formy dostawy będzie to e-mail od Schenker Polska. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym Centrum Konsumenckim. Pamiętaj aby przy składaniu zamówienia dokładnie sprawdzić podawany adres e-mail. Jeśli e-mail będzie błędny nie będziemy mogli dostarczyć Ci informacji o statusie dostawy.

Kody rabatowe

Jeśli chcesz skorzystać z posiadanego kodu rabatowego - wpisz go w odpowiednim polu w koszyku. Pamiętaj, że za każdym razem kod należy potwierdzić klikając przycisk obok pola przeznaczonego na wpisanie kodu. Jeśli nie posiadasz kodu, ale jesteś zainteresowany promocjami Kiehl's - dołącz do naszego newslettera!

Historia zamówień

Dostęp do historii swoich zamówień zyskasz zakładając konto klienta na Kiehls.pl. Można to zrobić podczas składania zamówienia lub dokonując rejestracji w dowolnym, dogodnym dla Ciebie momencie. Jakie są główne zalety posiadania konta na Kiehls.pl? Szybki dostęp do informacji dotyczących Twoich zamówień, możliwość przypisania adresów dotawy - co znacznie przyspieszy składanie kolejnych zamówień, a jeśli podasz nam swoją datę urodzenia - przygotujemy dla Ciebie specjalne niespodzianki.