FAQ
W Kiehl’s jesteśmy dumni z długiej tradycji świadczenia usług naszym klientom, sąsiedztwu i społecznościom. Odkryj niektóre z wyjątkowych usług, które oferujemy zarówno online, jak i stacjonarnie.
Możesz kupić nasze produkty na stronie internetowej lub w oficjalnych butikach Kiehl's. Znajdziesz nas również w perfumerii Douglas - na stronie internetowej, jak i w fizycznych sklepach.
Aby znaleźć najbliższy sklep Kiehl's skorzystaj z lokalizatora sklepów. Po prostu wprowadź swój kod pocztowy, aby znaleźć najdogodniejsze dla siebie adresy sklepów Kiehl's i partnerów handlowych.
W Kiehl's do każdego zamówienia składanego online dostarczamy 5 próbek w PREZENCIE. Zapraszamy również do odwiedzenia nas w jednym z naszych butików Kiehl's, gdzie przeprowadzimy bezpłatną konsultację pielęgnacyjną i dobierzemy najbardziej odpowiednich dla Ciebie próbki produktów Kiehl's do przetestowania.
Aby znaleźć najbliższy sklep Kiehl's skorzystaj z lokalizatora sklepów. Podaj nam kod pocztowy, a my wskażemy Ci najbliższe sklepy Kiehl's lub naszych oficjalnych partnerów."Zamówienia złożone na naszej stronie internetowej są przetwarzane i dostarczane najszybciej jak to możliwe; niestety nie jesteśmy w stanie anulować ani modyfikować złożonych już zamówień. Przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności.
Powinieneś oczekiwać paczki od DPD lub Paczkomatów w ciągu około 3-5 dni roboczych. Proszę wziąć pod uwagę, że wysyłka wymaga dodatkowych 2 dni na przetworzenie zamówienia.
Aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy zapoznaj się z naszą polityką zwrotów.
Podczas ponownego ustawiania hasła odwiedź stronę logowania w prawym górnym rogu, a następnie kliknij „Nie pamiętasz hasła?”. Wpisz swój adres e-mail, a tymczasowe hasło zostanie wysłane na Twoją skrzynkę e-mail.
Zalecamy zmianę hasła tymczasowego na hasło własne, które wybierzesz następnym razem, gdy zalogujesz się do systemu. Aby to zrobić, kliknij Dane osobowe i potwierdź swój adres e-mail, wprowadź nowe hasło, potwierdź nowe hasło i kliknij „Aktualizuj profil”.
Zdrowie i bezpieczeństwo naszych konsumentów zawsze były dla L'Oréal absolutnym priorytetem. Podobnie jak wspieranie dobrostanu zwierząt.
L'Oréal opracował bardzo rygorystyczną procedurę oceny bezpieczeństwa swoich produktów, popartą badaniami. Na długo zanim kwestia testów na zwierzętach została podniesiona przez społeczeństwo lub w regulacjach, L'Oréal zaangażował nowe metody oceny bezpieczeństwa, które nie obejmują zwierząt. Jako prawdziwy pionier, L'Oréal od 1979 roku rekonstruuje modele ludzkiej skóry w laboratoriach, aby opracować testy bezpieczeństwa in vitro, jako alternatywę dla zwierząt. W 1989 roku L'Oréal całkowicie zaprzestał testowania swoich produktów na zwierzętach, a zatem 14 lat przed wymaganiem tego rozporządzenia. Dziś L'Oréal nie testuje już swoich składników oraz kosmetyków na zwierzętach i nie toleruje już żadnych wyjątków od tej reguły.
Niektóre organy ds. Zdrowia mogą jednak zdecydować o samodzielnym przeprowadzaniu testów na zwierzętach w przypadku niektórych produktów kosmetycznych, tak jak nadal ma to miejsce w Chinach. L'Oréal jest najbardziej aktywną firmą współpracującą z chińskimi władzami i naukowcami od ponad 10 lat w celu uznania alternatywnych metod testowania i umożliwienia ewolucji przepisów dotyczących kosmetyków w kierunku całkowitej i zdecydowanej eliminacji testów na zwierzętach. Dzięki temu od 2014 roku niektóre produkty wytwarzane i sprzedawane w Chinach, takie jak szampony, płyny do mycia ciała czy kosmetyki do makijażu, nie są już testowane na zwierzętach.