Jeśli kiedykolwiek kupisz od nas coś, co Ci się nie podoba, możesz zwrócić dowolny z naszych produktów do punktu, w którym został zakupiony, w celu uzyskania pełnej 100% gwarancji zwrotu pieniędzy.
Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany naszym produktem możesz dokonać zwrotu - zarejestrowanym klientom oferujemy termin zwrotu wydłużony aż do 28 dni. W przypadku zakupów bez rejestracji - zgodnie z prawem przysługuje Ci 14-dniowy okres zwrotu produktu.
Pamiętaj, że możesz zwrócić wyłącznie produkt zakupiony w sklepie Kiehls.pl. Jest nam bardzo przykro, ale nie możemy obsłużyć zwrotów produktów zakupionych w butiku Kiehl's. Również w próby zwrotu lub wymiany produktów zakupionych w sklepiej internetowym - w butiku Kiehl's nie będą realizowane.
Zwroty należy kierować na adres wskazany przez Biuro Obsługi Klienta.
Zadzwoń do nas pod numer+(48) (22) 255-24-70, lub skontaktuj się poprzez formularz, a z przyjemnością pomożemy.
Pobierz formularz zwrotu